Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010

Ο βράχος και το κύμα

«Κύμα, τι θέλεις από με και τι με φοβερίζεις;
Ποιος είσαι συ κι ετόλμησες, αντί να με δροσίζεις,
αντί με το τραγούδι σου τον ύπνο μου να ευφραίνεις,
και με τα κρύα σου νερά τη φτέρνα μου να πλένεις,
εμπρός μου στέκεις φοβερό, μ’ αφρούς στεφανωμένο;
Όποιος κι αν είσαι μάθε το, εύκολα δεν πεθαίνω!»

«Βράχε, με λένε Εκδίκηση. Μ’ επότισεν ο χρόνος
χολή και καταφρόνεση. Μ’ ανάθρεψεν ο πόνος.
Ήμουνα δάκρυ μια φορά και τώρα κοίταξέ με,
έγινα θάλασσα πλατιά, πέσε, προσκύνησέ με.
(...)
Σε ξένους μ’ έριξες γιαλούς... Το ψυχομάχημά μου
το περιγέλασαν πολλοί και τα πατήματά μου
τα φαρμακέψανε κρυφά με την ελεημοσύνη.
Μέριασε βράχε να διαβώ, επέρασε η γαλήνη,
καταποτήρας είμαι εγώ, ο άσπονδος εχθρός σου,
γίγαντας στέκω εμπρός σου!»

Απόσπασμα από το ποίημα του Α. Βαλαωρίτη

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Εγώ σίγουρα επιθυμητό να παραδώσει μια γρήγορη ιδέα να σας ευχαριστήσω για τις ωραίες συμβουλές και υποδείξεις είστε δημοσίευσή τους στον παρόντα δικτυακό τόπο. Χρονοβόρα internet μου φαίνεται μέχρι τώρα έχει ανταμειφθεί με χρήσιμες στρατηγικές για την ανταλλαγή με την οικογένεια και τους φίλους μου. Θα ισχυριστεί ότι εμείς οι αναγνώστες γεγονός είναι πραγματικά ευλογημένος να κατοικήσει σε μια χρήσιμη κοινότητα με απίστευτα μερικές μεγάλες άτομα με τα σημεία οξυδερκή. Αισθάνομαι πραγματικά πολύ ευγνώμων για να ανακαλύψει την ιστοσελίδα και να εμφανίζονται μπροστά σε ένα πολύ διασκεδαστικό επιπλέον στιγμές ανάγνωση εδώ. Χάρη μια καλή συμφωνία και πάλι για μια καλή συμφωνία των πραγμάτων.